Boas Marce,

Até onde eu chego eso é que non atopa a imaxe do sistema de arquivos temporal
onde se atopan os módulos e demais pezas que o núcleo necesita para recoñecer
o hardware e seguir cargando o sistema. Para resolvelo debes seguir a lóxica
da túa distro para instalar/ reinstalar o cargador de arranque do sistema.

Unha opción estándar, no caso de que só sexa o cargador e o resto da
instalación esté intacta, é arrancar cun cargador externo a partición raíz
por exemplo mediante chroot ou cun CD de instalación que che deixe fazelo
(en debian: boot=/dev/particion_raíz ) e despois fazer o update-grub.

Pouco máis che podo dizer coa información que das.

Sorte.

mvillarino escrebeu: