> Olá,
> pois que me petou o grub!!!, así que estarei afk até que o logre arranxar.
>
> Dáme a mensaxe: initrd command not found, ou algo así.
>
> como podo arranxalo?

Non sei solucionalo.

Así e todo, non creo que sexa difícil se copias o erro a man e o buscas entre
comiñas (") no Google.

Iso de initrd soa ao ficheiro de configuración no que se establecen os daemons
do sistema. Pode que che valga con averiguar onde se almacena o ficheiro, e
copiar o doutro sistema operativo como o teu (eu uso Arch Linux, semellante a
BSD, e non valería, pero un da túa mesma distro ao mellor).

Así e todo, mellor buscar no Google para ir facéndote unha idea.

Responderlle a