Sen dúbida sería de moito interese procesalas e explotalas de
diferentes maneiras. Teño unha dúbida, debido a que o contido destas
listas creo que nunha foi público, non sei se se poden procesar
libremente ou ... algunha salvidade, etc. (xa dou por entendido que os
enderezos de correo electrónico serán neste caso datos persoais para
manexar eticamente, entre eles o meu)