Novas,

Estiven a ler os correos da rolda d...@l10n.openoffice.org e cheguei á conclusión que a rama correcta é esa que che dicía o outro día ( 000320_m1) .

Incorporei a miña tradución a esta rama e pasándolle o gsicheck ao estado actual da tradución e todo foi correcto. Comprobo que si se superou o bug do sdf na rama que estaba a traducir. Viva!

Estado da tradución

Interface: 100%
Axuda:  86,42%

Faltan 6142, de 45000 e pico, sobre todo faltan do cartafol shared e basic. Estoume centrando en rematar a axuda de Writer, que me parece prioritaria e que me comprometo a ter lista a tempo.

En definitiva decido confiar no anuncio da lista de desenvolvemento e prosigo coa tradución. Así que para min queda solucionado o bloqueo. Se podes confirmarme a rama sería perfecto. Estiven pensando en que se ao final fose outra non hai máis que incorporar a tradución á rama que corresponda, sempre que haxa tempo material.

O dito, prosigo a tradución para ter listo o nivel que quero acadar canto antes. Respecto do resto como nos organizamos?

Repartimos a tradución? Hai algo prioritario? Hai algúns ficheiros pequenos que podería facer calquera rapidamente e comezar así a colaborar: envío os .po á lista para que calquera poida botar unha man?

Veña vamos

--
Antón Gómez Méixome .:lingüista:. www.mancomun.org Centro de Referencia e Servizos de Software Libre Avda. de Vigo, s/n 15706 Santiago de Compostela Tel/ Fax: (0034) 981 56 98 10/ 981 59 46 16 <meixome @ mancomun.org>

--- Begin Message ---

--
[...]

Ola Suso,

Non o probei porque dá bastante choio cambiar a rama de tradución, eu tamén vexo esa rama que dis pero non estou seguro de sexa a que hai que enviar. A cousa é que foron saíndo varias (m61, m62 pero tamén 320-m1 e m2, polo que vexo no repositorio de Pavel, que é o que utilizo por motivos prácticos) e atopei esta mensaxe de onte na lista de desenvolvedores.

*** Please update your translation to a OOO320 m1 sdf file as there
were broken strings in the DEV300 m60. Pootle users don't need to worry
about this !

Entendo que esa debe ser a rama para a versión 3.2 ou non? En todo caso parece que o erro do gsi xa foi superado, pero que rama coller?

Aquí vese a lista oficial de ramas

http://download.services.openoffice.org/files/extended/developer/

Teño a tradución, case rematada pero parada estes días a ver por onde hai que tirar.

Suso Baleato escribiu:
Boas Antón,

Polo que vexo ese bug non é un problema con esta combinación:

- sdf m61
- gsicheck >= 1.9
Probaches eso? Se ves que non podes resolver a tempo o problema para esta
versión en concreto só avisa.

Saúdos,

Antón Méixome escrebeu:
Ola Suso,

Resulta que hai un bug no sdf da versión que estou a traducir (que é a que hai que enviar (DEV300_m60)) e que se non se amaña non se poderá enviar a tradución ao repositorio. O prazo de envío remata o 30 de outubro como xa che comunicou Javi en correos de principios deste mes.

O problema coméntase aquí
http://www.nabble.com/Errors-using-gsicheck-on-DEV300_m60-td25671848.html
<http://www.nabble.com/Errors-using-gsicheck-on-DEV300_m60-td25671848.html>
<http://www.nabble.com/Errors-using-gsicheck-on-DEV300_m60-td25671848.html>E Javi como anterior coordinador consultou no seu momento o asunto aquí, que como é a lista de localización é a que eu sigo
<http://www.nabble.com/Errors-using-gsicheck-on-DEV300_m60-td25671848.html>http://l10n.openoffice.org/servlets/BrowseList?listName=dev&from=2009-10-01&to=2009-10-31&count=35&by=date&first=1&windowSize=1000 <http://l10n.openoffice.org/servlets/BrowseList?listName=dev&from=2009-10-01&to=2009-10-31&count=35&by=date&first=1&windowSize=1000>

A ver se lle podes botar un ollo e me dis que teño que facer, canto antes poidas porque non nos sobran os días.