Boas,

acabo de despertar (por cuarta vez ou así, vaia dia) e faltame
bastante para estar ao 100%, pero:
http://open.afterthedeadline.com/how-to/get-started/

parece que o servidor tamén se pode descargar... ou non?

E non sei onde o lin, que xa non o atropo, pero creo recordar unha
frase como "podes usar o noso servidor para uso "non profit", se tal
instalate o servidor ti", ou algo así...