Creo que teño usado algún servizo en liña que se adicaba, precisamente, a
iso para confeccionar un arquivo RSS de webs que non proporcionaban o seu
propio.

Atopei isto: http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=1503609 nunha
busca rápida acerca do significado orixinal do termo [porque me soaba raro
que fose cunha soa 'p', pero xa vin que non procede de 'scrap' (anaco) senon
de 'scrape' (raiar)].

Supoño que, se non queres considerar "Scraping Web" como traducion, podíase
empregar algo como "Copiar contido web".

Responderlle a