Reenvío á rolda.

---------- Forwarded message ----------
From: Xose M (Pika) <pikam...@gmail.com>
Date: 2009/12/10
Subject: Re: Localización de Grub2
To: Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com>

que eu sepa o grub2 aínda está en fase beta, sendo instalado só en
algunhas distribucións cando o son de xeito limpo (non
actualizacións).
O grub actual estable (0.97) ten un lote de anos e características que
non o fan axeitado para certas tarefas, polo que nos vindeiros meses a
maioría das distros basadas en debian farán este troco.

saúdos

En Wed, 09 Dec 2009 12:28:11 +0100, Leandro Regueiro
<leandro.regue...@gmail.com> escribiu: