Hola

Chámome Santiago Rodriguez, e pode que alguns coñezadesme polo alcume de Aklis.

Ainda que estou centrado en tarefas de administración de sistemas para
alguns proxectos libres.

Hai anos comecei coa traduccion da páxina de gnu, pero por falta de
tempo e motivación quedou aparcada. Estou en tramités de reactivar
esta traducción, pero o correo electronico co que fun dado de alta
como traductor, hai anos que deixou de funcionar, polo que non está a
resultar sinxelo reenganchar esta tarefa.

Se podo botar unha man, tanto en cuestions  de traducción/revisión,
como en tarefas de administración de sistemas, xa sabedes onde
atoparme :-)

Un saúdo
/santi

Responderlle a