2010/1/7 Miguel Branco <mgl.bra...@gmail.com>

> O Xoves 07 Xaneiro 2010 18:10:03 Leandro Regueiro escribiu:
> >
> https://forxa.mancomun.org/plugins/scmsvn/viewcvs.php/playlist.txt?root=ter
> >

> paréceme intrigante o de porqué uns escollemos lista e outros listaxe :D
> (son
> ambas correctísimas, ollo!)
>
> a miña pregunta en realidade referíase a se máis ben creedes que se pode
> saltar o de lista de reprodución nos reprodutores de audio e cambialo por
> lista de temas, e só aquí, por iso de naturalizar un pouco
>

> Odio, detesto, dame noxo, cada vez que escoito "aghora vai interpretar un
tema...." e resulta que non é ningún tema é unha canción
Tema:
Asunto principal dun discurso, escrito ou discusión.
Unidade de contido en que se divide un curso didáctico.
mus.
Idea ou frase melódica, rítmica ou harmónica, facilmente identificable e
modificable.
ling.
Radical ao que se engaden inmediatamente as desinencias flexionais dos nomes
ou dos verbos.