Ola,

Quero en volver  incidir en que, se queredes, vos asociedes na Asc. Proxectro
Trasno. Por motivos diversos:

1º. podedes decidir nas asembleas e votar
2º. contribuídes economicamente (15€ ao ano)
3º. porque algunhas subvencións dependen de que as asociación teñan un número
mínimo de socios!!, por exemplo, algunha que me sei eu que pode ascender ata
30000€ e que poderían servir, p.ex, para pagar o desenvolvemento da ferramenta
que se vos ocorra (termoniloxía, glosario, thesaurus...), na que poderiades
participar ter os medios e levar os méritos de facela.

incido, punto 3º! 8 socios máis antes de final de mes sería estupendo :)

Responderlle a