Coincido con Bouzada
A min ler isto dame a risa:
E, nestas, é cando xurde "mancomun.org <http://www.mancomun.org/>", un
programa do Cesga, dependente da Consellería de Innovación e Industria, que
pretende sustituir a Galego21, Trasno, Ceibe e todo o que xa había feito
antes de xeito desinteresado. Dende este departamento propónselle a esta
xente que abandonen os nichos iniciais e se unan ao proxecto financiado pola
Xunta.