2012/5/24 Enrique Estévez Fernández <e...@keko.me>:
> Ola.
>
> En Mozilla preguntanos que guía de estilo empregamos na localización de
> Mozilla.
[...]
> Eu emprego moitas cousas, pero que veríades correcto de que se sepa.

Pois o que uses. Como moito pode haber problemas de licenza, pero os
recursos de MS non os estás a usar, verdade?

> Ten sentido darlles a ligazón da guía de localización de mancomun, é
> comentar que vamos actualizala ou facer unha nova. Falar das trasnadas
> e outros recursos. Que vos parece que pomos?

Guía de mancomún: se está accesíbel na rede, si.
Comentar de actualizala: Se é certo, si.
Até o de agora, que eu saiba, as trasnadas son estritamente
terminolóxicas, e polo tanto só afectan á parte de glosario.
Respecto á memoria de tradución: Pois nada que achegar, eu para facela
limítome a coller ficheiros e metelos nalgunha das que teño no
lokalize.