Boas.

Onte chegoume isto vía Google Reader.

http://noticiasdrake.net/?p=298

Era algo que xa hai meses que estaba cantado e víñanse xerando debates sobre
o tema nos foros da Comunidade.

Non sei en qué dará o tema. Non teño dúbida de que se salvará. O que non
sei
é a qué prezo.

Tiña pensado levar a traducción ó 100% este verán (exceptuando o tema dos
repositorios, que agora conta a parte), pero supoño que o tema acabará
afectando tamén ós distintos servizos que están a funcionar agora mesmo
(entre eles o svn para as traduccións).

Así que entre isto e os problemas que vén dando o Lokalize dende hai un
tempo (e que non conseguen amañar nin a tiros -a ver se me poño a revisar o
código no verán para tentar dar con eles-), non sei se serei quen de facelo.

A ver se hai sorte e non me tocan moito o carallo.

Saúdos,

                Alejo.