O Luns, 21 de Xuño de 2010 ás 07:08:34 Christian Perrier escribiu:
> Hi,
>
> A non-maintainer upload (NMU) will happen on mason pretty soon, in
> order to fix some pending bugs related to localization (most often new
> or updated translations).
>
> A round of translation updates is being launched to give all translators
> a chance to get their translations in for that package.
>
> Please send the updated file as a wishlist bug against the package.
>

> The deadline for receiving the updated translation is
> Sunday, June 27, 2010.
>
> Thanks,

Boas,

hai alguén encargándose de estas traducións de debconfs? Polo que lin no
blog
de Jacobo, durante moito tempo se encargou el persoalmente, pero non sei se
alguén continuou ca labor.

Estou pensando en tentar polo menos manter actualizados os paquetes xa
traducidos. (este polo menos son moi poucas liñas).

Saúdos.

Responderlle a