http://www.dani.gl/blogue/category/cantigas/

En 18/12/2012 7:36, Adrián Chaves Fernández escribiu:
http://gl.wikisource.org/wiki/Portada

O Luns, 17 de Decembro de 2012 23:22:01 Óscar García Amor escribiu:

Boas,

Estiven dandolle voltas e me din conta de que non hai nengun sitio en
internet que recolla cantigas populares Galegas, sobre todo as que se
cantan mas calles, como "A miña casa non quero que veñas, sempre me
fodes, nunca me preñas". Ou outras mas elaboradas. Incluso escoitei
algunha vez cantigas preciosas de escarnio, que nunca mais volvin a oir
e que pode que se perdesen (as que as cantaba creo que morreu).

Sei que tal vez non ten que ver moito co tema de traducción de software,
pero coido que poderia ser interesante dedicarlle unhas entradas no wiki.

¿Que vos parece?

--
Óscar García Amor | ogar...@moire.org <mailto:ogar...@moire.org> | +34
661 95 70 20