O Martes, 4 de Febreiro de 2014 11:54:02 Dani escribiu:
> E a propósito de gracia, penso que debería ser marcada xa que as
> probabilidades de uso nese sentido son mínimas e as posibilidades de que
> alguén pense que é aceptada co significado de "grazas" diría son elevadas.

Eu creo que é conferirlle a un corrector ortográfico funcionalidades
(gramaticais) que non lle corresponden. A solución correcta sería escribirmos
un corrector gramatical (“galgrammar”?). Pero como iso pode levar bastantes
anos, non me opoño ao que decida a maioría. Creo que Antón xa suxerira facer
isto con algunhas palabras.