Ola,

indica que resultados funcionan mal. Probei unha consulta sinxela e resolvea
ben.

http://trobador.trasno.net/buscador/buscador/index?cadena=window&idiomaOrigen=en&idiomaDestino=gl

On 25/08/14 12:13, Enrique Estévez Fernández wrote:
Ola.

Trobador segue a funcionar mal. Só amosa as cadeas de orixe e non as
traducións.

Alguén pode facer algo para solucionalo?

Saúdos.

<mailto:leandro.regue...@gmail.com>>:

    <mailto:fran.dieg...@mabishu.com>>:

     > A semana pasada fíxose unha actualización de seguranza no
    servidor e debido
     > a iso Terminator non arrinca. Leandro xa foi contactado con
    respecto a isto,
     > non tivemos resposta.

    Acabo de revisar e esta é a primeira mensaxe que teño sobre que
    intentei ser contactado. A ver se atopo tempo para revisar que pasa,
    aínda que non lembro ter montado o Terminator.

     > Revisarei Trobador para ver que lle pasa.
     >
     > Saúdos

    Deica