O 17 outubro 2014 00:12, Antón Méixome <cert...@certima.net> escribiu:

> Vale,
>
> E se o preguntamos ao revés igual se ve mellor. Ten que facer parella
>
> Cando a resposta do servidor é = non bad ... que é? valid, aceptable,
> trusted

Pode ser moitas cousas ... descargábel, ligábel,  accesíbel, visíbel,
procesábel ... e dicir... correcta

(nota: persoalmente, o par valido/non válido non che me gusta nada usalo)

> Se sabemos como como chamarlle cando non dá problemas, sabemos o antónimo.

> acaían

> respostas,

Membro de «The Document Foundation Projects»
http://www.documentfoundation.org/foundation/members
Membro do «Grupo de Amigos GNU/Linux de Pontevedra (GALPon)»
http://galpon.org
Membro de «Proxecto Trasno» http://trasno.net
Co-coordinador do proxecto «GALPon MiniNo» http://minino.galpon.org