אני אוכל להתקין ותחזק ויקי מבוסס מוין מוין.

On Feb 26, 2007, at 01:04, Amit Aronovitch wrote:

הי,

קיבלנו הצעה ממארחינו הפיסיים, Egloo, לספק לנו גם ארוח וירטואלי.

אז נכון שאין לנו הרבה דרישות (בעיקר ויקי, כי בינתיים אף אחד לא מתנדב
לערוך שיפוץ כללי לאתר, או לתרגם דפים לעברית), אבל חשבתי שיש לדבר כמה
יתרונות, ואשמח לקבל פידבק מהקבוצה לפני שאתן תשובה סופית.

היתרונות:
1. שרת חדש/חזק/בעל רוחב פס גדול יותר. כרגע השרת שמארח אותנו, eskimo,
הוא מחשב ישן יחסית שמשרת בנוסף אלינו לפחות 3 אתרי קהילה אחרים, ומשמש
גם אתר מראה של כמה הפצות לינוקס. כבר נתקלנו במצבים של איטיות עד חוסר
נגישות מלא, במיוחד בזמן שמסנכרנים את אתרי המראה.
בכך שאנו מקטינים את העומס על eskimo, אנחנו גם תורמים לגורמים אחרים
בקהילת הקוד הפתוח.

2. הדבר יאפשר לשקול מחדש אלטרנטיבות לפורמט הויקי (יש הרוצים לנסות
לעבור למערכות אחרות - בעיקר MoinMoin. עדכנתי את דעתי בדף שבו יש דיונים
על כך:
http://wiki.python.org.il/?title=Meta_Discussions&diff=3052&oldid=3051
(
ואולי - אולי יתן גם דחיפה לכתיבת תוכן חדש. או לפחות תרגום ועיצוב מחודש.

3. יש אפשרות לנצל את העניין להתנסות במערכות נוספות (למשל - ליצור אתר
plone שיאפשר לחברים שירצו להתנסות במערכת).

החסרונות:

1. מישהו יצטרך ליצור/לתחזק את האתר החדש. אני כמובן מתנדב לכך, אבל זמני
מוגבל ואם לא יהיו מתנדבים  נוספים אז זה יתקדם *מאוד* לאט.

2. תקופת מעבר - יהיה צורך לבצע העברות מהאתר הישן לחדש, לפני שנוכל לבצע
העברה סופית של רישום הדומיין, וגם זו עבודה. בתקופת המעבר התוכן יתפרס
על שני האתרים.

בקיצור - מי בעד, מי נגד, שירים את ידו...

עמית

Best Regards,

Nir Soffer

לענות