On Tuesday 27 February 2007, Nir Soffer wrote:

> הבנתי אותך מצויין, אתה לא הבנת אותי :-)
>
> אם האתר יעבור לאיגלו, אתה לא תצטרך לנהל את האתר, ויהיה לך יותר זמן
> לנהל את האתרים שמתארחים ב אסקימו.

אה, אוקיי.

טוב, כפי שציינתי, כל האתרים של המדיה-ויקי נשלטים ממקום אחד, כך שעלות תחזוקת
wiki.python.org.il בלבד נכללת בתחזוקה של שאר האתרים. בכל מקרה, אני לא אתנגד
להעברת האתר.

בכבוד רב,

        שלומי פיש

Shlomi Fish      [EMAIL PROTECTED]
Homepage:        http://www.shlomifish.org/

Chuck Norris wrote a complete Perl 6 implementation in a day but then
destroyed all evidence with his bare hands, so no one will know his secrets.

לענות