Dari urang banua juo,

Sanak Indra,

Ambo juo sato sanang mandanga keberhasilan Sanak.
Selamat Lulus sebagai sarajana PhD maritim.
Capek-capeklah pulang. Seribu kilometer panjang pantai
Sumatera Barat sadang tangango manunggu turn tangan
sanak. Pantai Sumbar buliah dikatokan satu-satunya
asset alam nan tasadio kini, sementara hutan Sumbar
lah habih digarayangi para pencoleng kayu nan bakarajo
samo jo nan babadia dan nan kuaso.

Buktikanlah bakeh tangan sanak ka nan konkrit tu.

Salam dari rantau pulo, Ann Arbor, Michigan, USA. Ambo
jadi tukang manuang alias research scholar di Univ of
Michigan, Fulbright scholarship. Tapi sabanta lai
pulang sato kampanye untuk duduak di DPD.

MN