Kpd sanak Ed Menzies  dan kapado sanak Rantaunetter

Maminta tolong kami ka sanak jikok maposting, jo plain text sajolah.
Kok lai buliah mausua ; indak usahlah pakai banyak rede, pakai background.
Rantaunet io memamng agak spesifik.

Posting dari Ed iko mamakai background, gadangno 14 kb.

Tarimo kasi

~Bandaro~  Bogor

> Subject: Re: [RantauNet] edell
> Date: Wed, 6 Feb 2002 09:16:00 +0700
> From: "Ed Menzies" <[EMAIL PROTECTED]>
>

> Misiii......
>
> Memang saya agak sedikit penasaran ,tapi cukup menarik untuk diikuti. kalau
>panggugek benar, mungkin bisa
> menjelaskan seberapa kekayaan Emil Salim, kalau tdk keberatan plus data sangat