Asalamu'alaikum,
Bapak, Ibuk, Kakak, Uni, adiak nan ado di balerongkoo. Ijinkan ambo
menyampaikan unek-unek yooo sehubungan dengan permasalahan yang ado
Ambo satuju bana dengan pandapek uni rahim rahima tuu boleh ajo beda
pendapat tapi gunakan kapalo dingin kiciek-kiciek urang-urang tuo kito.
Nah jadilah menjadi "Orang Pintar Yang Bermoral" dengan adonyo keseimbangan
antara IQ, EQ dan SQ
Tarimo kasiah banyakyoooo,
Wassalamualaikum