Assalamualaikum w.w.
Saya ingin memohon bantuan untuk mencari sanak saudara saya yang berada
di Pariaman (mungkin).
Nama saya ialah Azizah Binti Hj Ishak, bonda saya bernama Yusti Binti Hj
Isrin Bin Ibrahim berasa dari Padang Pariaman dan ayah bernama Ishak Bin
Shamsudin. Ninda saya ada membuka perniagaan nasi padang di Singapura ,
Warong Pariaman, bersebelahan dengan Masjid Sultan. Akibat peperangan
dulu, ninda saya Hj Isrin telah berpisah dengan ninda Jamilah,
masing-masing membawa haluan, satu ke Singapura dan seorang lagi tinggal
di Indonesia. Sesiapa yang ada maklumat mengenai mereka dapatlah
menghubungi saya samada melalui e-mail atau alamat seperti di bawah
Jabatan Fizik,
Fakulti Sains & Pengajian alam Sekitar
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM SERDANG SELANGOR.

Saya telah cuba menghubungi mereka melalui telefon tetapi malangnya
gagal.
Bersama ini disertakan butir-butir lanjut mengenai saudara saya.
Segala kerjasama dari pihak netters didahului dengan ucapan terima
kasih.

Zubaidah Ilyas
Simpang Tiga Sungai Limau,
KAB. PADANG PARIAMAN

Irma Kurnia dgn Jamaluddin M. Bagharieb
Jln. Sisinga Mangaraja No. 25, Padang.

Keluarga Letkol CZI (Purn) Saharuddin Said dan Hj Yusnizar
              Muhammad Ali Baghrieb dan Afifah Afiff

Semoga pertolongan ikhlas mendapat ganjaranNYA.

Wassalamualaikum w.w.

Azizah