From: Darul Makmur
Sent
:
Thursday, August 22, 2002 8:53 AM
To: '[EMAIL PROTECTED]'; '[EMAIL PROTECTED]'
Cc: hanafi guciano; MC Baridjambek
Subject: RE: [RN-Pendidikan] Kerjasama dgn
Okinawa University

Ass. Ww.

Pak Razak, pak Hanafi.

Ambo nan gadang dilauik, iyo mandukuang bana proyek iko. Kalau mancaliak di Japang dan dinagari awak iyo babandiang tabaliak. Sawaktu ambo lewat diperairan Japang diwakatu malam, ondeh iyo bana rami kapa ikan, kami panggia “becak” dek saenaknyo maalangi jalan kami. Tapi kalau awak lewat pantai Barat Sumatra dari Sabang sampai Enggano, indak ciek juo nan basuo kapa ikan nantun doh. Sabana “in the dark of night, night mare”

Samudra India kito laweh bana, malah labiah laweh daripado Sumbar sandiri. “We have to explore it”, bisakah kita, kita pasti bisa yang penting kemauan dan tekad bersama harus dibangun. Sumbar indak punyo sumber daya alam, itu hanya pernyataan urang pandia saroman jo amboko. Baa mangko pandia, alah tau ado, indak mamanfaatkan, sanang bana mangemis ka Jakarta

Tks/Brgds
Darul