Assalamu'alaikum Wr..Wb

      Alhamdullilah, Ba'da Tahmid Dan Dzikir semoga limpahan rahmat
senantiasa turun dan tercurah pado sanak-sanak sado alahe amiin, Alah
panjang juo ota tantang sp iko alah juo takilek pendapat dan argument
sanak-sanak semua. Ado banyak nan tapikie diambo dek mancaliek diskusi
ko tapi satu nan cubo ambo ungkap 'Awak samo-samo cinta jo minang tapi
mungkin ado stek pandangan nan alun basuo' tapi insya allah visi dan
misi sado urang rantau iyolah samo ingin memberikan kemakmuran nan
tinggi pada minang secaro keseluruhan.

      Nan palanta iyo tampek awak maota tapi indak jarang juo ota
dipalanta iko dapek memberikan nilai labiah. Awak iyo samo-samo indak
namuah pt sp jatuah ka tangan urang lain tapi nan kini didiskusikan
hanya masalah caronyo sajo indak atau alun memberikan solusi do, Nan
ciek indak namuah koq pt sp diambiak dengan caro-caro nan ditampuah jo
pejabat pemda sarato dprd dan sekelumit rakyat disumbar kiniko. Nan
kaduo lai mandukung caro-caro nan dilakukan oleh dunsanak awak disumbar
nan diwakili para pejabat sumbar.

      Urang nan patamo beralasan koq pt sp diambiak dengan caro-caro
preman dan melanggar undang-undan nan balaku. Apo iyo beko koq alah
ditangan urang minang pt sp akan berdampak baik untuk rakyatnyo ?? dek
alun ado lai rule katiko pt sp jadi urang minang, kqo patanyoan bodoh
dari ambo. Apo iyo katiko jadi milik urang minang indak dipakai sei beko
jo pejabek minang untuk mengeruk keuntungan surang sei ? tingga lai
rakyaik bawah gigit jari ? baitu kan pak basri hasan ?. Nan urang ka duo
sangek yakin ambiak dulu pt sp baru mungkin (msih mungkin)buat aturannyo
bia rakyat indak ditinggaan do ? baitukan sanak ojie ?

      Cubolah awak patuik-patuik lai dan baco tanang2 sado posting nan
masuak dengan kepalo dingin indak takah gadih dumai badiskusi sado
tukang rujak ajo kutar inyo bao-bao (garah ijan ado nan marah yo). Iko
ado stek informasi tantang pejabat awak didaerah 'Wakatu ado patamuan
Minang Incorporated dengan seorang sanak awak dari Australia ado masukan
dari urang awak nan dipadang nan sadang maancang2 kaki disumbar apo nan
dikatokannyo (Keceik pejabat awak disumbar koq urang rantau ka pulang
dan mambangun kampuang bao pitih masuak ka sumbar satalah tu bia diolah
dek kami-kami pejabat sumbar)baitu info nan didapek' Iyo ka lai awak ka
maagiah pitih tapi indak awak nan karajo :( apo indak hilang sei pitih
awak ??? saroman tu lah nan dominan pajabek awak kini, Ijan juo batutuik
mato bacolah dimedia masa karajo pajabek awak tu lai effektif ado kah
kebijakannyo nan mauntuangkan rakyat ? dprd sei barabuik gaji dan
jalan-jalan studi banding dan sang gubernur katiko  datang urang untuk
investasi liau labiah suko pai ka japang malancong. Undang untuk dating
ke seminar pendidikan diaustralia dijawek beko-beko sei lah masih banyak
tugeh nan ka dikarajokan untuk rakyat dan antah apo lah tugeh nan
dikarajokan untuk rakyat tu. Coman tu lah wajah pejabat kito nan ambo
danga tapi doso juo beko ambo manunjuak jari tanpa haruih tabayun.

      Sanak dibisnis modern awak paralu organisasi tamasuak untuk
menyelesaikan masalah pt sp awak paralu organisasi, Jadi satiok langkah
nan ka dikarajokan alah juo dipikiean dek alah ado tentunyo peraturan
dari organisasi tu atau dalam kata lain alah ado landasan berpijaknyo
katiko sado program berbuahkan hasil. Diemail ambo nan dulu ditulih
bukan sanggup dan tidak awak ambiak pt sp dan ambo yakin awak urang
minang masih sanggup menutupi dan membayar utang pt sp tu 'Potensi awak
besar sanak' cubo sanak itung awak2 ko ado 12 juta urang baik nan
dirantau maupun nan disumbar dan cubo juo ambik 10.000 rupiah tiok bulan
dari awak2 kiro2 baralamo awak bisa ambil alih lai pt sp tu ??? 'Ijan
juo mangaku minang koq 10.000 rupiah buek awak nan dirantau dikatokan
gadang'? Tapi jauh dibelakang nan haruih awak pikiekan do.  ijan beko
katiko alah diambiak pt sp tu awak samo awak bacakak ingin mendapatkan
jatah nan labiah gadang. Cubolah sanak-sanak pikiean jauh ka lakang dan
baco2 lai undang2 otonomi daerah satalah itu caliek lai ado indak fungsi
control koq pemimpin2 tu lalai terhadap umatnyo (rakyat)? Koq diambo
iyolah ganti undang2 otonomi daerah nan dibuek jo intervensi pusat
dengan 'Adat bersendi syarak dan syarak bersendi kitabullah' dan buek
sado aturan nan jaleh baa gak ti lai lanteh angan ? baru satalah tu awak
ambiak baliek pt sp tu dengan mangumpuan pitih rakyat dalam konsep
'Mutual fund'.

      Cubolah caliek caro2 nan dilakukan oleh pemda dan dprd sumbar
sarato petinggi pt sp dalam mengambil alih pt sp ? main demo,main hujat,
main boikot itu caro2 urang kehabisan aka dan indak berpendidikan
saroman jo caro mantari agamo kito nan satangah dukun tu. Cubo dangakan
kato-kato michiavelli ko 'Pergantian system tidak pernah berjalan mulus'
baa koq sarupo itu ? indak labiah dek urang2 nan menduduki hukum tu
takuik bana koq jatahnyo diambiak dan itu juo lah sebabnyo kenapa 'Aceh
bergolak, Jawa Barat bergolak,sulawesi bergolak, karl max dan tan malaka
marabo, Jadi kiniko mari awak benahi jo system, Awak bangkik batang
tarandam, Awak bantuak organisasi,Awak kembalikan minang ka Adat nan di
adatkan, Koq alah saroman tu indak paralu awak mogok dan demo do awak
tingga manyatukan sajo urang minang tu satalah itu awak bali baik2 tu pt
sp dan dengan aturan nan alah dibuek tu aplikasikan lah, Apo nan didapek
dek rakyat kecil (lowongan pekerjaan)apo nan didapek pemerintah dari pt
sp (pajak), Apo nan didapek oleh management pt sp (ketenangan dalam
menjalankan roda perusahaan), Dan koq lari dari rule nan ado saroman ado
nan korupsi (campaan sei urang tu ka ngarai sianox)baa kiro2 ?

Wassalam
RNDHA

[DM]
Apo urang kencong harus dilawan kencong?
Urang kencong apo awak harus kencong?
Karam lah awak sakampuang kalau baitu.

Harusnyo urang subarang amburadul.
Tunjuakkan ABSSBK iyo sabana boneh
Kami pantai Samudra India bisa jo elegan
Kamiko tau aturan.

Hukum bisnis harus disalasaikan jo hokum bisnis.
Hukum adapt harus disalasaikan jo hokum adapt.
Hulkum parang harus disalasaikan jo hokum perperangan

Kalau indak bacampua cipuik jo rabuang
Talenggang minyak tanah ka nasi.
Raso nan kalimincuangan dikecekkan lamak
Disorakan lamak jo emosi masa

Kama ka dibao nogari awakko
Kama ABSSBK ko kaditogakkan
Apo ka ditogakakkan "banang basah" awak tu

Alah bakalimincuangan hokum dikampuang ambo
Apo bisa trust dibangun kalau cando iko

Ya allah yarabbi
Bukakan pintu kejalanMu
Tunjuki kami jalan yang benar.