--- mulyadi <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Ass, wr, wb.

Waalaikumsalam.Wr.Wb.

> Itulah kalau duo induak-induak batamu,

Kayanya kali ini,satunya lah jadi induak,nan ciek
lai,masih single deh.Kalau sama ni
Evi,baru,induak-induak batamu.Umurnya saja yang
sama.Habis gimana lagi yang satu keburu disambar "
burung hantu " ( hehehehe )

> ujuang-ujuangnyo mananyokan apo menu
> hari ko, apo samba nan kadibuek dan kadimakan siang
> hari ko sarato bara
> urang anak, dll sebagainyo.

Yah..gimana lagi,memang wanita itu selain tugas (
kerja kariernya ),juga masak,urusan RT kan tugas
utamanya.Ngak lepas donk dari segala macam
menu.Bapak-bapaknya kan tinggal siap saji doank.
Meski di kantor bapak-bapak bertemu,pasti deh,ceritain
macam-macam juga (..alaaahhhh,..gaya..lagi,lempar batu
sembunyi tangan..)

Ingat lagu Edi cotok :

" Induak-induak ko ha..samo jo padusi,
heboh se muncuangnyo..jo murai banyanyi "

kalau saya bisa nyanyi,akan saya jawab :

" Apak-apak ko ha..samo jo lalaki,
heboh se muncuangnyo,jo kuciang mangeong "

Tapi ngak papa koq,lelaki kalau pulang kan bisa bawa
bareh sagoni.Pitiah sagunuang...

> M.St.Bangsawan (46 th 5 bl 5 hari)
> Rang Sulik Ayie di Kota empek-empek Palembang

Wassalam.Rs ( 34 )

http://sitebuilder.yahoo.com