From: Uwan N.S. [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Wednesday, September 17, 2003 6:06 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: [Urang Awak] Re: Tidak bisa dijadikan sebagai bukti.....

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamu'alaikum wr.wb.
Dear Angku Arman Bahar,

Indak ado nan kadibinguangkan dalam hal iko....

Statemen dari silogisme atau logika yang mangecekkan bahaso satiok nan ado
pastilah ado panciptanyo indak bisa dijadikan sabagai argumentasi untuak
mambuktikan adonyo Tuhan. Alam takambang nan nampakko, dikecekkan dek
urang-urang sabagai bukti adonyo Tuhan.... Baa nyo awak bisa maambiak
kasimpulan dari alam ko dan diarahkan sabagai bukti adonyo Tuhan? Iko
sabananyo nan pokok masalah! Alam nan ado ko jaleh musti ado panciptanyo,
tapi bisakah awak mangecekkan bahaso alam ko diciptakan dek Tuhan sabagai
bukti nan manunjuakkan adonyo Tuhan? Iko sabananyo nan ambo ingin untuak
mampatanyokannyo.....

Alam nan ado bukanlah bukti dari Tuhan tu ado, tapi bisa dianggap sabagai
bukti bahaso alamko diciptakan atau diadokan dan indak tajadi dengan
sandirinyo... Sabananyo indak paguno awak mangaji bapanjang-panjang tantang
Tuhan ko, kalau memang Tuhan tu ado bukan awak nan mambuktikan
kabaradoanNyo, tapi Inyo sandirilah nan mambuktikan bahaso inyo tu ado!
Adonyo Tuhan indak mamaralukan pambuktian dari awak tapi adonyo Tuhan
tabukti dengan sandirinyo, tanpa campur tangan awak atau manusia untuak
mambuktikanNyo.

Urang awak mangatokan Nan Bana Tagak dengan sandirinyo.... Tuhan adolah Nan
Bana tu, dan Nan Bana tu tagak dengan sandirinyo, Nan Bana tu tabukti dengan
sandirinyo dan indak ado urang nan bisa mambuktikan adonyo Tuhan tu tapi
Tuhan itu sandirilah nan mambuktikan kabaradoanNyo... Awak-awakko ado urang
nan baruntuang bilo bilo bisa manangkok bukti bahaso Tuhan tu ado!

Sakitu selah daulu, Ustadz Malin Duano basiap-siap nak pai kasurau Jambak
dakek pandakian Tuak Gayek kakida jalan manuju Cubadak Bungkuak... Di surau
sajo awak beko basuo...Baa gak ati?

Wassalamu'alaikum wr.wb.
Uwan N.S.
Kompleks Perumahan HOP