From: "bandaro" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Wednesday, October 01, 2003 9:24 PM
Subject: Re: [RantauNet.Com] Iuran Anggota/ Menata kembali Palanta Rantaunet (2)

dutamardin wrote:

Satuju dan mandukuang sakali 'Jo.
Iko juo pernah ambo japri ka babarapo rekan Rnetter awal
taun 2003.

Baa / sia pelaksananyo ???
Diperlukan paliang tidak 2 atau 3 volunteer untuak mamulai iko.
Sambia jalan kito rapikan.

Kalau RPU adolah "masin pancari pitih" nan lah babadan hukum
sandiri.  Untuak samantaro walau alun bisa balari, mudah-mudahan
sasudah pandai marangkak bisa jalan bapacik.

Mohon Ma'af minggu kiniko ambo sadang sampik.

> ka mencari pataduhan di Jabotabek.

Kok indak ka aktip di busineh : Bogor nan labiah cocok.
Macet ????  " Kota sejuta angkot " ????
Dimaa di JABOTADEBEK  nan indak machet.

Wass
Bandaro (53)