From: wannofri samry <wanno...@yahoo.com>
To: "rantaunet@googlegroups.com" <rantaunet@googlegroups.com>
Sent: Monday, July 30, 2012 6:20 AM
Subject: Re: Bls: [R@ntau-Net] Nasionalisme dan sara

Salam Pak Sjaaf, Batanyo ambo saketek lai. Baa dek indak disarahan sajo ka
urang kampus untuk mengembangkan nasionalisme di kampus, kan kampus sumber
pencerahan Pak? Atau memang dosen2 ko agak kurang nasionalismenyo dibandiangkan
para tentara atau birokrasi awak? sabab nampak dek ambo, satiok ado isu
nasionalisme ko nan sibuk para pejabat negara dan politisi dan kebetulan lebih
banyak menikmati nasionalisme ko salamoko. Samantarao dek rakyat ambo caliak
negara ko apopun lah namonyo nan penting mereka diperhatikan, Kok bakapiang
Indoensia ko asal lai damai dan sejahtera baa kiro2 Pak? Maa nan rancak, negara
besar banyak pengemis atau negara sebesar sumatra, jawa atau kalimantan tetatpi
kuat, sejahtera dan berdaulat.? Baa kiro2, iko ambo mancubo  bapikia2 ilmiah
sajo Pak, Nan paliang rancak tatntu sagadang ko juo negarako tetapi makin
sejahtera jan makin miskin dan makin banyak oengemisnyo,

Maaf , wassalam ww

WNS