Subhanallah,
Pengalaman Uni dibalikan semangkuk lontong di hari ultah ka-15, mambuek
ambo manangih manjalang tangah malam di Aie Angek ko. Ambo taringek abak
ambo, almarhum Basral Sutan Ma'ruf (1941-2005), nan kutiko ambo ultah ka-17
(kaleh 2 SMAN 8 Jakarta) tiba-tiba datang ka sekolah ambo, persis saat
istirahat, tanpa pemberitahuan sabalun no, dan maajak ambo dan kawan-kawan
sakaleh makan di kantin sekolah. Simpel tapi sangat berkesan. Saat itu ambo
lua biaso takajuik (dalam arti sanang bana), meski baliau indak lamo pulo
di sekolah ambo dek wakatu istirahat nan tabateh. Tapi idenyo datang ka
sakola itu nan bak kecek iklan credit card di TV: priceless!

Dek karano itu novel ambo "Presiden Prawiranegara" (2011) ambo dedikasikan
untuk abak ... Ambo indak bisa malanjuikan posting iko Ni Ifah .... Alah
basah mato, apolai ambo kini di Aie Angek nan indak jauah bana jo kampung
halaman abak di Lubukbasung ... Allahummagh firlahu warhamhu wa'afihi
wa'fuanhu ... Terkirim juo doa untuk papa Uni Ifah, Alfatihah!