Ambo cari makan nyambung hidup kebetulan di nagari urang.
Insya allah dlm waktu dekat pulang kampung mau di kubur di payakumbuh.
Wass
Eri baheram
19601227

Sent from Samsung Mobile

-------- Original message -------- Subject: Re: Re: [R@ntau-Net] Lipo Group dan Tudingan Gerakan Kristenisasi From: ajo duta To: rantaunet@googlegroups.com CC:

Lai banamo sanak payakumbuah. Aturan di milis ko harus ado namo, umua
asa usua dsb-nyo. Indak bisa intinyo sajo......

Sukseskan Halal bil Halal dan Peringatan 20 Tahun Rantau Net
Hari/Tanggal: Sabtu, 28 September 2013 Jam: 09:00-15:00
Tempat:
Rumah DAMAI Indonesia
Jl H Saabun No 20 (Mangga Besar)
Jatipadang, Pasar Minggu, Jakarta Selatan 12540
Biaya: Badoncek. YPRN Norek 0221919932 BNI

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
17/8/1947, suku Mandahiliang, gala Bagindo
Gasan Gadang Pariaman - Tebingtinggi Deli -
Jakarta - Sterling, Virginia USA