Tarimo kasih ateh koreksi Renny. Iyo bana, namonyo Fatma Pasha. Yang pakai
fam "Khan" itu nan kawan si Rangga dari Pakistan.

Wakatu si Fatma bilang inyo katurunan Kara Mustapha Pasha, anak ambo nan
tangah nyeletuk, "Jangan-jangan Pasha Ungu  juga keturunan Kara Mustapha
Pasha," keceknyo.

Film tapaso dikuduang dek karano talampau panjang kalau adegan di Cordova
Spanyol dijadikan satu, Ren.

Wah, antrinyo lamo juo yo Ren. Kami kapatang alhamdulillah normal sajo,
mungkin dek karano ado "Soekarno" nan diputa basamo.

Wass,

ANB