From: RantauNet@googlegroups.com [mailto:[EMAIL PROTECTED] On
Behalf Of benni_inayatullah
Sent: Wednesday, May 07, 2008 1:51 PM
To: rantaunet@googlegroups.com
Subject: [EMAIL PROTECTED] Sanak Benni, Tokoklah saketek kawek tu

Yo Da elthaf, Da nof sarato dunsanak sadonyo...bari mooh ambo dek alpa
maimbauan kaba baiak ko, Insya Alloh dikesempatan nan lain ambo
kaba-kabakan. Maklumlah Da, ambo ko masih baraja bajalan jadi kadang
talupo mancaliak suok kida..

tarimo kasih banyak alah mandoakan dan maingekkan ambo. Mudah-mudahan
dek doa kito basamo, ambo jo Uda-uda dan adiak2 lainnyo bisa maju taruih
sarupo panyumangaik nan ditunjuakkan Da Nof jo kawan-kawan
lainnyo...maju taruih anak MInangkabau..Insya Alloh kito Bisa !

salam

Ben/27

--- In [EMAIL PROTECTED], Yulnofrins Napilus <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> Manokokan kawek iko, bagi nan positive thinking, bukan berarti
malagak...! Kaba baiak baimbauan, kaba buruak baambauan...! Siapa tahu
bisa menambah khasanah dan wawasan kita juga. Walaupun dari sisi umur
ambo jauah diateh Benni, tapi dalam bbrp hal belum tentu ambo nan labiah
tuo nan labiah tahu dari Benni...:)
> Salut dan bangga saya sama pemikiran2 dinda Benni. My first
impression is almost never wrong...:) Maju terus Ben...!!