Atas namo diri sendiri sebagai padusi minang yang rusuah yo awak sabana
rusuah mancaliak pakaian nak daro koh. Awak sangat menyesalkan apo nan
dilakukan oleh BCL dan keluarganyo koh. Kok ka manggaya jan dibaok adaik
karno adaik ko ndak bisa digaya-gayaan doh.....

Awak heran,,,, pastinyo wakatu manantuan baju dan lain-lainyo acara alek
baralek ko pasti lai talibek rang tuo tapi baa talengah rang tuo koh???

Saran wak dari rang mudo koh, kok ndak awak ka manjago adaik wak, sia lai???

kok ka bagaya2 jan lah disangkuikan jo adaik................
Pakailah pakaian mewah nan maha tapi jan mambaok suntiang................

Yulia, 23 tahun sadang hamil jalan anam bulan di sigli NAD

melalui jalur pribadi
dibanned