"Mudah2an sasudah ko indak ado kejadian bantuak itu lai do. Tapi
kalaupun kejadian, tolong jan disalahkan jo "ranah minang, nagari
basandikan sarak" ko lai. Nothing to do with this, kato urang
inggirih"

Kmd. Riri yth, salam kenal.
Assalamualaikum ww.

Ado petatah petitih urang awak nan babunyi:

Tibo diparuik dikampihkan, tido di dado dibusuangkan.
Aratinyo kok buruak tibo di awak, dihilangkan, tapi kok nan elok
tajadi disorak-sorakan ka urang.

Tanggapan Kmd. mamindahkan kasalahan Sumbar (gubernur Gamawan Fauzi)
ka Jakarta, tantu iyo kurang tapek.

Iko pantun dari mamanda:

Sa guruah-guruah ari nan gaga mandaruik juo
Sa rusuah-rusuah ati nan bana disabuik juo.

Noor Indones St. Sati 72 th.