Engku Riri Yth,
Buya palangkok saketek,

Banyak padusi (=padu isi) urang awak Minang ....
atau perempuan (=per-ampu-an,yg jadi pemimpin),
yang berhasil di bidang bisnis, banyak...banyak...banyak....
Jan takuik ka tinggalan.

Di bidang masak ma mamasak sajak "nasi kapau",
sampai "kolak lamang",
atau "kampiun" bagai, nan paliang utama liek ka Pikumbuah,
ka Banuhampu,
atau Ampek Koto jo Kamang Magek.....banyak...banyak...

Saroman "ayam pop" itu adonyo tahun 1970,
satu-satunyo nan punyo adolah Simpang Raya....
di subalah Musajik Raya Bukik Tinggi....,
sudah tu di ambiek dek Rumah Makan Famili Benteng...
Dan sudah tu ayam pop bajalan-jalan kulilieng nagari sampai kini ....

Nak jauah manukiek tantang tanun ma nananun...
dari Pandai Sikek sampai ka Ampek Angkek sampai ka ....
Sungai Garinggiang jo Pariaman...

tapi kito lupo kekuatan ekonomi "konsorsium" .....
dan itulah nan di pakai dek Cino.

Kito sabuik juo, tapi indak kito karajo an doh.
Di maa salah ee ko..???

Mana program utama mengangkat produk anak nagari tu....
Baa mangko indak di buek Lumbuang Pitih Nagari .....
kok ka balabel Syariah bagai lah tu namonyo..
di 600 nagari kini...
nan di dukuang oleh rantau jo ranah...
nan ka manjadi tulang pungguang ekonomi anak nagari..
nan ka dipromosikan ka tangah balai dek urang banyak...
nan ka ditawarkan ka pandatang...

ondeh panjang bajelo jelo katarangan Buya ko jadinyo...
manyabuiknyo murah tapi mangarajo kannyo sarik...

Samantaro dek Cino ado Parwata Plaza,
ado HBT..Ado BCA...
Ado nan lain-lain merek Sepakat ...
Baa nyo mak Riri...????

Mari kita hidupkan kekuatan itu dari bawah,
Pasan Rasulullah SAW;
"innama tunsharuuna, wa turzaquuna, bi-dhu'afa ikum..."
Aratino....
"semata kamu akan kuat terbantu,
semata rezkimu akan diperluas,
karena kamu memperhatikan orang lemah dari kamu ...."
maknanyo ...
pikiekan rakyat badarai ,,,,

Nan duo hadist sa iriang...
"'....'idzmul-jaza', ma'a izhmil-balai ...."
artinya " high risk high profit...."
kecek urang subarang Mentawai tu...
di subalah barat neeeen.. aahhhh....

Sakitu dulu dari Buya,
Maaf lahir dan bathin'
Baiknya kita renungkan dan carikan jalannya bersama.

Wassalam
Buya HMA
(L.74,Piliang, Majo Kayo di Kotogadang, kini di Padang)