AslmWrWb

Mak Saaf,
kalau ambo, iyo ka golput sakali lai.

Pas pileg golput dek karano surek suaro indak sampai2 ka rumah (padahal rang
rumah dapek).
Untuk pilpres, golput karena indak adoh nan jadi harapan ambo.

SBY ko patang ko nan dikicuah urang jo blue energy sarato padi super letoy
itu khan?
Tapi kabanyo pasti ka tapiliah baliak, walaupun pasangannyo tarompa japang.
(Walaupun adoh juo analisa baso sajak 99 indak pernah nan manang pileg nan
jadi presiden.
99 PDIP manang, nan jadi presiden Gusdur.
04 Golkar manang, nan jadi presiden SBY).

Dek ambo, salamo partai Islam indak bisa jadi satu, minimal mambuek koalisi
permanen jangka panjang, bialah jadi golput se dulu...

Wassalam
fitr tanjuang
lk/34/Albany NY

lain harap mencantumkan sumbernya: ~dari Palanta r...@ntaunet