  From: asfarinal, asfarinal, asfarinal, asfarinal nanang, nanang, nanang,
nanang
  To: RantauNet@googlegroups.com
  Sent: Monday, April 27, 2009 2:26 PM
  Subject: Bls: [...@ntau-net] Re: TOUR DE SINGKARAK.Mari kita berpatisipasi
dansusseskan.

  Mungkin tour de France terlalu jauh pak, mungkin nan dakek jo awak adolah tou
de Langkawi di malaysia. Tapi untuak mamutivasi itu rancak bana.

  Dari informasi nan dapek dipacayo, TV nan malipuik adolah Metro TV sebagai
media patnernya pak, kalo helikopteer yo alun sampai sagitu.
  Mudah2an alek ko dapek sagadang Tour de Langkawi nan manjadi kebanggaan
Malaysia. Konsepnyo ndak jauh beda, sektor wisata sabanyo nan di dorong oleh
kegiatan tsb. Tapi tantu di suport panuah dek pemerintah Malaysia.
  Langkawi sendiri merupakan sebuah pulau kutukan kalau ndak salah. Ide Dr.
Mahahtir nan manyuruh pengembangan daerah tsb menjadi tujuan wisata, salah satu
alatnyo yang paliang terkenal adolah tour de Langkawi. Takah tu bana keseriusan
pemerintah Malaysia dalam mendorong parawisatanyo.
  Kito basamo tantu bisa membayangkan sebuah pulau nan ndak laku di jual, kini
bisa menjadi penghasil devisa. Itu bisa dilakukan bilo kerjasama semua lini
bisa bersatu. Iko nan manjadi selalu ganjalan paliang barek diawak. Kerjasama
antar lini. Nan diawak kalo ndak do untuang di aden, manga lo den sato, iko
maabihkan energi den sajo. he...he............kadang2 nan labiah parahnyo
adolah panyakik bingik.....iko panyakik paliang kronis, antah lah.
  Ambo raso ado untuangnyo saat kini ko, mato awak dibukaan di tuhan dalam
maliek kinerja pimpinan pemerintahan sumbaar ka saluruhaannyo. Kini ko
dicarilah sia2 nan ka maju 2010 utk mamimpin, bukan hanyo tingkek satu sajo
tetapi banyak kapalo daerah nan ka diganti pado tinggkek duo.. ari kini diliek
lah trek recordnyo. jam sampai mambali kuciang dalam
karuang................kadang2 ambo heran, Ranah minang ko penghasil orang
berkwalitas, baa nan dikampuang sendiri ndak
  Ciek lai, kabek lah tour de singkarak ko, jan sampai lari lo alek gadang ko.
Malu awak jo pulau Langkawi. Pulau kutukan se bisa manjadi tujuan utamo turis,
dan ambo pun lah pernah kasinan..........................yo malang nasib
kampuang den ko............sia lah nan ka maju bisuak ko...............

  nanang, 36jkt