From: RantauNet@googlegroups.com [mailto:rantau...@googlegroups.com] On Behalf
Of Ahmad Fuadi
Sent: Friday, August 07, 2009 7:30 AM
To: RantauNet@googlegroups.com
Subject: [...@ntau-net] Re: NOVEL GRATIS! Negeri 5 Menara-carito urang awak

Dunsanak Indra

Tarimo kasih banyak untuk sumangaik jo doa ko.

Sabananyo Gramedia nan manangani sagalo panjualan. Baik di toko ato online
www.gramedia.com. Tapi mungkin ambo bisa minta babarapo buku (dgn jumlah
terbatas) ka gramedia untuak ditandotangan dan dikirim ka Pak Indra.

Tapi minta maaf sabalunnyo, karano jumlah tabateh, mungkin indak bisa melayani
semua pesanan dan permintaan.

Silakan email ka negeri5men...@yahoo.com untuk pesanan terbatas ko.

Salam
fuadi (36)