Tarimokasih Info nyo Karek an Indra.....

Tantunyo kalau ado relawan nan namuah bakarajo di DAPUA UMUM sangat rancak.
Bisa mambantu dunsanak nan kanai bencana BUKAN MANCALIAK bencana.
Satu sisi, mudah2 an awak indak berpikir negatif terhadap relawan tersebut,
awak cari sisi positif agar mereka memang siap membantu

Salain tu, tantunyo membantu pasokan tenda kecil untuak ibu2 adalah hal nan
utama.

Sakali lai mokasih info tsb Sanak Indra, Bisa dijadikan pertimbangan untuak
berbuat

Salam

ABS