--- Pada Ming, 3/1/10, Darul M <dar...@gmail.com> menulis:

Dari: Darul M <dar...@gmail.com>
Judul: [...@ntau-net] 'Panglima Adat Laut Pesisir Minangkabau'
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Tanggal: Minggu, 3 Januari, 2010, 8:03 PM

Lauik babeda jo Darat, batehno jaleh.
Kalau ikan nan dilauik itu ikan awak atau ikan sia kan susah mambedakanno,
ikan kan indak pakai KTP doh, dan indak pakai paspor serta visa, Baa
mancenoanno itu ikan awak. Makono, nan penting indak kappa patroli doh, tapi
kuasai lauik itu. Kok banyak ikan tangkok diawak. Kalau indak ditangkok kan
mubazir jadino. Jan dikecekan urang mancuri, kalau diawak indak
dimanfaatkan. Ikan dilauik saroman durian dirimbo. Kalau indak awak ambiak
dan indak diambiak urang, busuak jadino.

Mako dari itu, tahukah kau wahai rangkapuangku, ZEEmu itu adalah 370 km
dilepas pantai pulau Mentawai, apakah sudah sanggup kau menggapainya?
Pernahkah kamu bermimpi mengelolanya? Sudahkah kau mulai emngelolanya
sedikit demi sedikit. Sakik kapalo awak manganano, bakecekkan juo Sumbar
indak ado sumber daya alam, apo nan ado dilauik itu indak sumber daya tu
duh?

OOOOOOOooiiiiiiiiiiiiii rang kampuang jagolah baano.

Salam
Darul