Tarimo kasih Sanak Ibnu Mas'ud, ambo setuju jo ciek catatan.

Apo nan kadisampaikan SC tu alah dilewakan sajak bulan Februari 2010 y.l, baiak
sacaro langsuang maupun malalui Facebook di internet, indak ciek juo nan
diandokkan. Sanak nan baiyo bana mambaco bisa maagiah masukan nan ditampuang
dek SC utk mameloki drafts nan dibuek.

Salain tu juo dimintak para niniak mamak, alim ulama, cadiak pandai di nagari
mambahas dulu bahan-bahan tu, dan maambiak kesimpulan tatulih nan akan
disampaikan resmi di KKM bulan muko.

Jadi, dari segi materinyo KKM ko alah jalan salamo anam bulan, dan umumnyo
ditarimo dan indak dibantah. Indak saketek nan mangucapkan terima kasih.

Kalau baitu,  apo nan dibantah kareh dek para sanak kito di kota Padang dan
Jakarta?

Paratianlah elok-elok, hampia indak ado nan manganai materi KKM. Sabagian
gadang manganai masalah 'pinggiran' saparati: baa mako Gebu Minang nan maambiak
prakarsa; baa mako kami indak diajak sajak jolong; lai koh faham urang Rantau
jo Minangkabau; apo ado udang di baliak batu; apo akan dibuek LKAAM tandingan,
dan nan sarupo tu.

Walau alah diagiah penjelasan - bahkan jaminan - namun 'curigation' iko indak
suruik-suruik. Malah jo sagalo macam caro KKM ko disimpai, ditungkai, jo
digarajaikan.

Jadi baa nan karancak ? Manuruik ambo, sanak nan indak setuju indak usah
datang. Indak dipaso.

Supayo jaleh, buek pulo KKM gelombang kaduo. Dalam agamo Islam kan ado ampek
mazhab, dalam adat ado duo atau tigo kalarehan.
Itu manuruik ambo.

Wassalam,

Saafroedin Bahar. Taqdir di tangan Allah swt, nasib di tangan kita.