Innalillahiwainnaillahi rajiun.
Saya betul-betul berduka atas kepergian beliau. Belum pernah bertemu.Tetapi
komunikasi dengan Pak Muzirman cukup sering. Kebetulan, setelah saling
bercerita, kami ternyata tinggal tidak berjauhan di Jl. Sutan Syahrir,
Padang.
Saya betul-betul tidak menyangka, beliau akan pergi begitu cepat.
Semoga semua dosa dan kesalahan beliau mendapat ampunan dari Allah SWT, dan
semua amal salehnya mengalirkan pahala selama mungkin untuk memberi tempat
yang mulia bagi alm di alam baqa

Andrinof A Chaniago (48)