Mak Saaf,
Makonyo dalam usulan ambo ka gub IP, adoh no2 nan maminta supayo dgn randah
hati manarimo apopun sanksi dari mandagri (itu pun kalau adoh) dan nomor 5
maminta supayo manyuruah diam dulu pendukung2nyo.

Mudah2an iko karajo provokator lia, bukan pendukung gub IP.

Apo lai, gub IP alah manampakkan kebesaran jiwa dgn mamintak maaf dan
mengunjungi baliak Mentawai sapulang dari Munchen tu.
Iko sasuai jo usulan no1 ambo, walaupun mungkin bukan usulan ambo nan sampai
ka gub IP.

Wassalam
fitr tanjuang