Sato sakaki sanak Zul. Untuak memudahkan mencari alasan iko ambo usul
melakukan langkah2
1. Desk study - minta data dari admin (Riri?). profile anggota milis, umua
ado, lokasi kampuang ado, lokasi bamukim ado.
2. Dari popluasi nan ado tantu dapek presentasenyo.
3. Lakukan survey melalui japri ka urang2 nan bamukim dilua ranah untuak
mandapek alasanj konkritnyo.

Ambo sendiri nan alah mulai maninggakan karajo dari parintah urang sajak
tahun 2003. Memulai "Self Employment" sambia meningkatkan berinvestasi Amal
Soleh, marasokan labiah baguno di Lokasi tampek ambo kiniko. Kalau baliak
karanah, tantu memulai dari Nol, karano indak mempunyai "Networking" yang
sesuai dengan keahlian ambo.

Mudah2an usul ambo iko bisa membantu Sanak Zul. Mohon maaf kalau kurang
berkenan.

Bagindo Darwin Chalidi, 61, asa Balai Kuraitaji Piaman, menetap di Bintaro
Jaya.