Assalamu'alaikum wa Rahmatullahi wa barakatuh ...

Ondeh Mak Ngah ...
Iyo bana malanglang buana pikiran nan ko ka maso bagolak tu mah Mak
Ngah .. Buya basamo jo Buya Malik Ahmad jo Mazni Salam Datuak Paduko
Intan, di Langkuik Tanjuang Jajaran antaro Subalieng XIII Koto Kampar
jo Patamuan di ateh Silayang Pasaman Mapat Tunggul dalam parjalanan
manuju Muaro Soma sampai ka Pinarik jo Pak Syafroeddin Prawiranegara
dan Boerhanoeddin Harahap bagai dan akhir nyo sampai ka Padang
Sidempuan di bulan Oktober 1961 nan tun disambuik jo upacara gadang
gadang oleh Kolonel Bahari Effendi Siregar nan manjadi Komandan Koren
021 Kawal Samudera ateh parentah Jenderal Abdul Harris Nasution tu
mah .. ondeh yo babaliek jauh pangana ko mah Mak Ngah ... Bia lah
sangan itu carito wak ko yo ...

Satantangan Buya H.Zainuddin Hamidy nan tun kan nan mandirikan Ma'had
Islamiy di Koto nan Godang Payakumbuah, baliau tu kan rang "mudiek" tu
mah, Buya nan dari Nagoghi Koto Omeh di bawah Suliki tun nah .. tompek
godang no Ibrahim Datuak Tan Malako (kecek urang kini Tan Malaka) ..

Cuma sajo, Buya Fachroeddin Hs Datuak Majo Indo ko ba guru lo ka
Inyiek Haji Agoes Salim kutiko liau barado di Banduang bagai ...

Baitulah nan Buya tarimo carito ee dari baliau di Bukittinggi dulu di
tahun 1969 tu ..

Mak Ngah lai saleso sen tu kini ko?
Lai basuo juo jo Nancy Tunner nan singgah ka rumah gadang induak bareh
Buya di Rambuti Guguak Tinggi saisuak tu Mak Ngah ? Kok lai sihat juo
sampai an salam kami dih ...

Doa Buya selalu untuk keselamatan dan kesehatan kito nan basamo ...
Wabillahit taufiq wal hidayah ...
Rila jo maaf nan di minta
Wassalam
Buya HMA