On 10/11/05, Mihai Voica <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> http://wiegand.name/blog/archives/44-SipShaper-Endlich-funktioniert-mal-was-richtig-gut.html

> Sa zicem ca ai bandw 256kbit si dwl si upl. Ti s-a sugerat deja de
> Catalin Muresan htb aplicat la modul urmator. In htb definesti o clasa
> parent cu valoare cam 90-95% din bandwidth total (ca sa nu se formeze
> cozi e asteptare la ISP). In aceasta clasa parent ai 2 clase child. In
> una intra jucaria voip careia ii aloci bandwidth cat are nevoie:
> rate=64kbit ceil 64=kbit cu prio 1. Apoi mai ai o clasa child pt restul
> lumii cu rate=128 ceil 250kbit cu prio 2. Tre sa mearga.

> [...]

Salutare ! Am si eu o problema asemanatoare numai ca in cazul meu vreau sa
garantez 64Kbit pentru un client de Citrix (cu aplicatie publicata are
cineva experienta este de ajuns 64).

Banda este 128Kbit linie inchiriata, in acele locatii mai am 7 statii care
se dau pe net si mail, as vrea ca aceste statii sa imparta dinamic banda
chiar 128 cand clientul de citrix nu face trafic.

Acum intrebarea! Cum fac limitarile / garantarile.

Din ce am citit in documentatie nu se poate imprumuta Banda de la o clasa la
alta.

As vrea macar niste linii de urmat nu am mai lucrat cu HTB!