Salut,

Toate programele care au nevoie de compatibilitate se schimba mai des de 6
luni. Gandeste-te la GAIM si alte chestii similare. Yatele de acum fata de
cel de acum 1 an suporta semnificativ mai multe echipamente.
Oricum afirmatia mea a fost ca nu fac un pachet mai nou, nu ca noi nu
suportam variantele vechi. Ca idee pur si simplu am facut upgrade la toti
clienti care au dorit, si asa s-a ajuns la Yate 09 pe la toata lumea.
Ca idee, Yate 0.9 desi are un API semnificativ modificat fara de 0.9 si-a
pastrat compatibilitatea sursa cu varianta veche, astfel incat modulele de
0.8 recompilate pe 0.9 functioneaza.
Una din cele mai stringente cerinte a fost sa facem trecerea cat mai
placuta pentru clienti, si mai ales sa incercam sa pastram cat mai mult
din API-ul vechi pentru ca sunt o gramada de dezvoltatori independenti la
Yate care il folosesc in totul felul de chestii ciudate cu proprile lor
module. Si nu e nimic mai rau pe lumea asta pentru o firma care face un
soft GPL decat sa-si nemultumeasca dezvoltatori si clienti.
Abordarea incet dar sigur merge in alte meserii unde nu se schimba
lucrurile foarte repede sau unde calculatoarele sunt ceva lateral.

Diana