Hello all,

Am un postfix in care totul e virtualizat in mysql.

Caut o metoda prin care sa pot trimite un mesaj la toata lumea, fara a mai fi
nevoit sa creez structuri paralele de grupuri in afara celor din sql. Nu prea
as dori sa ma mai leg de /etc/aliases din motivul de mai sus.

Acum treaba merge cam asa. In /etc/aliases am o linie de forma:
all: [EMAIL PROTECTED],[EMAIL PROTECTED],...,[EMAIL PROTECTED]

Deci:
- Dezavantaj:
a) tb sa editez /etc/aliases de fiecare data cind se modifica baza de date
sql.
b) structura paralela de adrese de email in afara sql (si pe deasupra in alt
format decit sql)
- Avantaj: permite sa trimit un mesaj la adresa [EMAIL PROTECTED] (formatat asa
cum vreau eu: subiect, body, cu ce attach vreau eu, etc) si de restul se
ocupa postfixul.

Cum pot sa scap de acest /etc/aliases si sa ramin numai la SQL?

M-am gindit la un script in pehashpeu', ceva de genul:

mysql connect ...
$email='select email from users where domeniu=mydoom.ro'
for $email
 { mail -s $from $email, $subject, $message $attach }

Inainte de a ma apuca sa-l scriu, doresc sa stiu daca exista deja ceva facut
in acest sens (sa nu mai reinventez roata), sau poate exista si alte solutii
in afara celei pe care o vad eu.

Alex